خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 100.00

دیگ های بخار

  • آدرس: کیلومتر ۱۱ جاده ورامین – قلعه نو – شهرک صنعتی عشق آباد – کوچه پنجم – پلاک ۴۲
  • شهر: ورامین
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 02136695388-02136695438
  • ارسال شده: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ۲:۳۴ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
۲۵

توضیحات بیشتر

دیگ های بخار
دیگ بخار دستگاهی است که برای تولید بخار از آن استفاده می‌شود. این بخار می‌تواند برای چرخاندن توربین یا گرم کردن برخی کوره‌ها استفاده شود. در دیگ های بخار که در نیروگاهها کار میکنند به دلیل نیاز به فشار بالاتر بخار به صورت سوپر هیت (مافوق گرم) است. آب در این دیگ بخار از لوله هایی که در میان شعله های مشعل محصور شده‌اند عبور می‌کند اما در دیگ های بخار کوچکتر بخار به صورت اشباع خواهد بود و در این مشعل‌ها شعله در داخل لوله و آب در اطراف لوله قرار دارد.
یک دیگ بخار از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که توضیح مختصری در مورد آنها خواهید دید:
۱٫ مشعلهای دوگانه سوز
۲٫ شیشه آب نما: سطح آب داخل دیگ را نشان می‌دهد
۳٫ مانومتر: فشار دیگ را نشان می‌دهد
۴٫ تابلو و تجهیزات برقی
۵٫ هشدار دهنده : در صورت بالا رفتن فشار داخل دیگ هنگامی که قسمتی به درستی کار نکند
۶٫ پمپ : در این دیگها از پمپ با دبی بالا و هد متوسط از نوع حلزونی طبقاتی استفاده می‌کنند که دارای یک الکترو موتور به عنوان محرک است..
۷٫ دودکش : برای خروج گازهای سوخته شده در فرایند احتراق
۸٫ زیر آب زن : خروجی از ته دیگ برای خروج رسوبات ته‌نشین شده در ته دیگ
۹٫ سنسور حرارتی: از آنجایی که بخار تولیدی در حالت اشباع است و دما و فشار همواره متناسبند بجای استفاده از فشارسنج که در فشارهای بالا مشکل است از سنسورهای حرارتی استفاده میکنند با استفاده از این اصل که هر دما فشار معینی را نشان می‌دهد.
۱۰٫ سوپاپ اطمینان : اگر در موارد نادر تمام ایستگاه های ایمنی و همچنین هشدار دهنده‌ها به علت نقص درست کار نکنند در صورت تجاوز فشار از محدوده قانونی خود سوپاپ باز شده و فشار را با خارج کردن قسمتی از بخار داخل دیگ کاهش می‌دهد.
۱۱٫ تراپ: واحدیست که بخار کندانس شده را جمع‌آوری کرده و به آن تله آب نیز می‌گویند.
آب رسانی برای دیگ بخار:
سیال اصلی استفاده شده در دیگ بخار آب است باید این سیال طی مراحلی آماده و وارد دیگ شود. قسمت‌های اصلی آب‌رسانی عبارتند از:
۱٫ منبع آب صنعتی مانند چاه عمیق
۲٫ فیلتر شنی: ذرات جامد معلق در آب را جمع‌آوری می‌کند که از طبقات شنی، سیلیسی و سنگی تشکیل شده است. شیر ها در این قسمت و فیلتر بعدی بگونه‌ای طراحی شده‌اند که بعد از ساعاتی کار و کثیف شدن بتوان جریان آب را به صورت معکوس از آن عبور داد تا تمیز شوند.
۳٫ سختی گیر: سختی گیری برای جدا کردن دو عنصر کلسیم و منیزیم بکار میرود. اگر این دو عنصر از آب جدا نشوند همان اتفاقی در دیگ بخار می‌افتد که در کتری رخ می‌دهد. در واقع رسوبات سطح بین لوله های آتش کار با آب را کاهش میدهد و انرژی بیشتری برای تولید میزان معینی فشار مصرف می‌شود. همچنین پاکسازی این لوله ها علاوه بر هزینه بر بودن خط تولید را نیز متوقف می‌کند.
این بخش از دو مخزن تشکیل می‌شود مخزن اول شامل بافت رزین سه‌بعدی بوده که با منیزیم ترکیب شده RMg بوجود می‌آورد در نتیجه سختی آب از بین می‌رود ولی نمی‌توان آن را به فاضلاب هدایت کرد چون رزین از دست خواهیم رفت. پس از مخزن دوم به عنوان مخزن احیا استفاده می کنیم در این مخزن آب‌نمک وجود دارد. واکنشهای به صورت زیر انجام می‌شود زیر را با ترکیب رزین و منیزیم انجام میدهد.
اکنون وارد فاضلاب شده و RNA مجددا با سولفات منیزیم تر کیب شده و تولید RMG می‌نما

بدون برچسب

812 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 2459fc4f344813f

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4