خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: تماس بگیرید

هوگه در گرافیک و طراحی وب سایت

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 22083926 - 22085386 - 22082258
  • ارسال شده: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ۶:۲۶ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
sitedesign

توضیحات بیشتر

منظور از هوگه (Hygge) گرم بودن، هماهنگی، دنجی و راحتی خونه‌هاست. این کلمه چند سالی هست که تو طراحی به سر زبونها افتاده و روز بروز هم داره قدرتش بیشتر میشه. اوایل بیشتر برای دکوراسیون خونه ازش استفاده میشد، اما از نظر زیبایی بندهایی داره که تو طراحی وب و گرافیک هم میشه ازش استفاده کرد و با توجه به محبوبیت هوگه، بد نیست بعضی از عناصرش رو تو طراحی هاتون بکار بگیرید تا جذابیتش بیشتر بشه.

ضروریات هوگه
هوگه یعنی سادگی و گرمای مطبوع. تجربه یه میز شام خانوادگی با نور شمع دور یک میز روستایی، کنار شومینه، در حالی که لباسهای گرم و جورابهای پشمی پوشیدید و فضایی صمیمی بین اعضا برقراره میتونه به خوبی عناصر هوگه رو دور هم نشون بده. دور از جهان صنعتی مکانیکی شده قرن ۲۱٫

بکارگیری از ضروریات هوگه در طراحی
حالا از بیرون کلبه که نگاه کنید، نمای آجری در یک محیط پوشیده از گیاهان سبز در یک فضای روستایی، گرمای خوشایند و سادگی رو میشه دید.
میتونید اینها رو تصور کنید و با غلبه رنگهای مناسب، تصویر بدست اومده رو در طراحی وب یا گرافیکی بکار بگیرید. قرمز مایل به قهوه‌ای آجرها، سبز تازه و رنگ کاهگلی در کنار ترکیب مناسبی از سفید میتونه همون گرما و راحتی رو به کاربر سایت القا کنه و برای کسایی که دنبال هوگه تو زندگیشون میگردن انتخاب خوبیه.

رنگ و الگوی هوگه
هوگه رو میتونید با یه تخته چوبی نشون بدید که روش توت فرنگی و دانه های انار پخش شده، با یه جا شکری چینی و شکرهای پاشیده شده روی میوه ها که نشون دهنده جریان زندگیه. تصور کنید رنگ قرمز توت فرنگی و انار با پس زمینه قهوه‌ای چوب چه خوب جور درمیاد و اون هماهنگی و حس طبیعی بودن رو به طراحی میاره که حتی با وجود رنگ قرمز یه حس خنثی داره.
اگه چینی کار دست و نقشش یه سبک سنتی باشه، در کنار بهم ریختگی تصویر که حکایت از راحتی و ریلکس بودن داره خیلی خوب میتونه راحتی هوگه رو نشون بده. بنابراین هر وقت خواستید این سبک رو در طراحیتون بکار بگیرید باید از طرح های هندسی تکراری، نقاشی های دست و رنگهای روشن استفاده کنید یا مثلا با هایلایتهای آبرنگ عکس یه گل ساده رو اسکچ بزنید و جذابیت بصری بیشتری ایجاد کنید.
در هر حال نباید ظاهر کامل و تر و تمیزی داشته باشه. گرمای این طراحی تو خطوطیه که با دست کشیده شده‌اند و رنگ بعضی از قسمتها بیرون زده باشه. البته تو این کار زیاده روی نکنید. از نقص و عدم تکامل ناراحت نباشید، چون همین چیزهاست که هوگه رو هوگه میکنه.
سورس:http://darkoob.co.ir
http://darkoob.co.ir/%D9%87%D9%88%DA%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D9%88-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

بدون برچسب

1467 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 149595b34f3a152a

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4