خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 100.00

ترک اعتیاد هروئین

  • آدرس: کرج -محمدشهر-بعد از میدان شهدای جعفرآباد-خیابان شمس-خانه سپید
  • شهر: کرج
  • استان: البرز
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 02634408046-02165296701-65296704
  • ارسال شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۹:۴۹ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
۱۲

توضیحات بیشتر

ترک اعتیاد هروئین
هروئین چیست؟
یکی از انواع افیون هایی است که از گیاه خشخاش به دست می آید که به رنگ سفید مایل به خاکستری ، زرد ، یا حتی قهوه ای یافت می شود . که مصرف این مواد همیشه خطر مسمومیت و مرگ برای مصرف کنندگان دارد و به شکل تزریق وریدی ، عظلانی ، تدخین ، استنشاقی نیز مصرف می شود .
عوارض اعتیاد و تاثیرات مصرف هروئین :
آن گونه که تاریخ و پنل مصرف مواد مخدر در جهان نشان می‌دهد ، یکی از قویترین مواد مخدر که توانست در تخریب و ویرانی شهر وجودی انسان و گسترش پدیده اعتیاد در سطحی وسیع عمل کند هرویین است.
هروئین یک داروی خطرناک و غیرقانونی است که پتانسیل بالای اعتیاد دارد.
هروئین به خانواده‌ داروهای شبه‌افیونی (اوپیوئیدها) تعلق دارد. این خانواده دارویی شامل داروهای مانند مرفین و کدئین است، که مشتقات طبیعی تریاک محسوب می‌شوند؛ و نیز شبه‌افیونی‌‌های “صناعی”‌ از جمله شامل دمرول و متادون که به طور شیمیایی ساخته می‌شوند. هروئین یک شبه‌افیونی “نیمه‌صناعی” است؛ هروئین با پردازش شیمیایی از مرفین ساخته می‌شود و دارای اثر قدرتمندتر و فوری‌تری از آن است. هروئین در مغز به مرفین تبدیل می‌شود.
هنگامی که هروئین برای اولین بار در انتهای قرن نوزدهم عرضه شد، به عنوان یک مسکن و مهارکننده سرفه تبلیغ می شد.
در اواخر قرن نوزدهم مصرف تریاک در اروپا به شکل گسترده‌ای رواج یافته بود و مردم برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند وبا که ناشی از آلودگی محیط زیست آن موقع اروپا بود به مصرف تریاک روی می‌آوردند و پس از مدتی به مصرف آن اعتیاد پیدا می‌کردند. پزشکان آن زمان در اروپا به دنبال دارویی بودند تا بتواند در ترک و درمان اعتیاد به تریاک مؤثر باشد . ظاهراً برای اولین بار داروسازی بایر آلمان در سال ۱۸۹۶ از ترکیب انیدرید استیک و مرفین خالص دارویی را ساخت که هرویین نامیده شد.
نام هرویین از واژه یونانی هیروHiro به معنی قهرمان گرفته شده است . در این فرایند از یک کیلوگرم مرفین حدود ۹۰۰ گرم هروئین به دست می‌آمد که به آن دی استیل مرفین نیزگفته می‌شود. هرویین برای اولین بار به عنوان داروی ترک اعتیاد به تریاک پا به عرصه وجود گذاشت . پزشکان آن زمان نمی‌دانستند که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند و چه ماده خطرناکی را به عنوان دارو به بازار عرضه کرده‌اند. تصور پزشکان بر این بود که که با مصرف هروئین و جایگزینی آن با تریاک می‌توان کمکی به ترک تریاک را درمان کرد و سپس مصرف هروئین را می‌توان به راحتی قطع کرد اما مصرف کنندگان تریاک با مصرف هروئین از چاله در می‌آمدند و به چاهی عمیق می‌افتادند که بیرون آمدن از آن به مراتب سخت تر بود و این آغازی بود برای ظهور گسترده ترین و مخرب‌ترین نوع اعتیاد که در جای جای کره خاکی قربانی گرفته و می‌گیرد و شعله‌های ویرانگر آن هنوز زبانه می‌کشد.
این وضعیت یعنی تجویز هرویین توسط پزشکان برای ترک اعتیاد تا اواخر قرن بیستم ادامه داشت تا جایی که در دهه ۱۹۶۰ میلادی پزشکان شهر لندن بیش از ۵۰۰ کیلوگرم هرویین به بیماران خود تجویز کردند.
در اواخر قرن بیستم با مشخص شدن عوارض ناشی از مصرف هروئین و نه تنها ناکارآمدی آن بلکه تخریب وحشتناک آن ، تجویز آن برای ترک کنار گذاشته شد اما دیگر دیر شده بود و هروئین به عنوان یک ماده مخدر قوی و ویرانگر است.

بدون برچسب

988 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 76659be6961f31d1

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4