خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: تماس بگیرید

دوره های آموزشی استريسک

  • آدرس: تهران
  • شهر: tehran
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 88661097
  • ارسال شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ ۹:۴۷ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

شرکت کاوا ارتباطات هوشمند با بهره گيري از تخصص و تجربه خود در زمينه طراحي ، پياده سازي ، پشتيباني و مشاوره در راه اندازي بزرگترين و حساس ترين مراکز تلفن و مراکز تماس کشور اقدام به برگزاري کلاس هاي آموزشي Voice Over IP و مرکز تماس در آزمايشگاه مجهز اين شرکت نموده است . تمامي آموزش‌ها از ابتدا در محيط آزمايشگاهي و بدون هيچ  نوع شبيه سازي انجام گرفته و امکانات مورد نياز براي هر دانشجو ( شامل کامپيوتر شخصي به ازاي هر نفر، ۲ تلفنIP ، تلفن آنالوگ ، کارت‌هاي تلفني براي ارتباط با خطوط شهري ، کارت هاي E1 و  … ) به صورت انفرادي در اختيار آن‌ها قرار گرفته و تمامي مراحل آموزش را دانشجويان به صورت انفرادي اجرا و تجربه خواهند نمود .اساتيد دوره داراي حداقل 5 سال تجربه در پروژه هاي مختلف مراکز تماس و سيستم هاي Voice Over IP بوده و داراي مدارک مرتبط با هر دوره از جمله d-CAP  ( Digium Certified Asterisk Professional ) و CCNP Voice  مي باشند . در ادامه ليستي از دوره ها و سيلابس دروس ذکر شده است . براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 88661097 – 88661098 – و 26214105 الي 9 تماس حاصل فرماييد .
دوره آموزشي Asterisk Fast Start ( مقدماتي )
هدف از دوره آموزشي Asterisk Fast Start، آشنايي دانشجويان با مفاهيم  Voice Over IP، محيط سيستم تلفني کدباز Asterisk و سيستم عاملي که Asterisk بر روي آن اجرا مي‎شود ( Linux ) و آموزش نحوه نصب و تنظيم اين سيستم تلفني براي ارائه قابليت‎هاي اصلي تلفني مي‎باشد. در اين دوره دانشجويان (بدون نياز به دارا بودن هيچ دانش ابتدايي در مورد linux و مباحث سيستم تلفني) سيستم عامل لينوکس را از ابتدا بر روي سيستم‎هاي کامپيوتري نصب کرده و با نصب و تنظيم سيستم تلفني Asterisk تجربه راه‎اندازي قابليت‎هاي اصلي يک مرکز تلفن مبتني بر IP را تجربه مي‎کنند. تمامي آموزش‎ها از ابتدا در محيط آزمايشگاهي و بدون هيچ نوع شبيه‎سازي انجام گرفته و امکانات مورد نياز براي هر دانشجو (شامل ۲ تلفن IP، تلفن آنالوگ، کارت‎هاي تلفني براي ارتباط با خطوط شهري و … ) به صورت انفرادي در اختيار آنها قرار گرفته و تمامي مراحل آموزش را دانشجويان به صورت انفرادي اجرا و تجربه خواهند نمود.
دوره آموزشي Asterisk Advanced ( پيشرفته )
دوره آموزشي ۴ روزه   Asterisk Advancedدانش و تجربه مورد نياز براي يک مدير حرفه‌اي سيستم تلفني Asterisk را فراهم مي‌آورد . اين دوره ترکيبي از تئوري‌هاي مورد نياز در سطح متوسط و پيشرفته در زمينه سيستم‌هاي VOIP ، راه حل‌هاي موجود در اين عرصه و به صورت خاص مديريت سيستم تلفني کد باز Asterisk و پياده‎سازي عملي سناريوها را به صورت انفرادي در آزمايشگاهي مجهز براي هر دانشجو فراهم مي‌کند . تمامي آموزش‌ها از ابتدا در محيط آزمايشگاهي و بدون هيچ  نوع شبيه‎سازي انجام گرفته و امکانات مورد نياز براي هر دانشجو ( شامل ۲ تلفنIP ، تلفن آنالوگ ، کارت‌هاي تلفني آنالوگ و  E1 براي ارتباط با خطوط شهري و … ) به صورت انفرادي در اختيار هر دانشجو قرار خواهد گرفت.
براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 88661097 – 88661098 – و 26214105 الي 9 تماس حاصل فرماييد .

بدون برچسب

1331 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 2564e7590fc4447b

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4