خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 1.00

فروش انواع محصولات شوفاژکار/مرکز پخش انواع محصولات شوفاژکار

  • آدرس: تهران –خیابان طالقانی خیابان بهار شمالی پاساژ مرجان طبقه زیر همکف واحد 32
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 021-88495487
  • ارسال شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
-چدنی-شوفاژکار-سولار-۴۰۰

توضیحات بیشتر

نکات مهم انتخاب و خرید انواع دیگ شوفاژ چدنی :
به طور کلی انواع دیگ های آبگرم شوفاژ (چدنی یا فولادی) که در موتورخانه ساختمان‌ها نصب می شوند، دارای توانایی تامین آبگرم تجهیزات گرمایشی ساختمان مانند شوفاژ، فن کوئل و آبگرم مصرفی ساختمان و آبگرم استخر را با استفاده از انرژی حرارتی مشعل نصب شده در دیگ دارند.
با وجود اینکه فشار کار و راندمان جذب انرژی حرارتی در دیگ های شوفاژ چدنی کمتر از دیگ های فولادی است، اما استفاده از دیگ های شوفاژ چدنی به دلیل قابل تفکیک بودن پره های دیگ و حمل آسان تر آن، قیمت مناسب تر و سهولت تعویض قطعه معیوب احتمالی در طول مدت بهره برداری رایج گردیده است.
ویژگی ها و مزایای دیگ شوفاژ چدنی:
۱٫ قیمت مناسب
۲٫ مقاوم در برابر زنگ زدگی و فرسودگی
۳٫ حمل و نقل آسان به دلیل قابلیت جداسازی پره ها
۴٫ تامین آبگرم فراوان در سیستم های گرمایش مرکزی ساختمان (موتورخانه)
۵٫ افزایش و یا کاهش ظرفیت گرمایش دیگ با کم و زیاد نمودن تعداد پره های دیگ چدنی
۶٫ قابلیت تعویض پره ها و جایگزینی با پره نو در صورت سوراخ شدن هر یک از پره های دیگ چدنی

نحوه محاسبه قدرت دیگ شوفاژ چدنی مورد نیاز :
الف – برای محاسبه تقریبی قدرت دیگ شوفاژ چدنی مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران، ابتدا متراژ زیربنای مفید ساختمان را در عدد ۱۰۰ (کیلو کالری) ضرب نمایید و سپس برای هر واحد مسکونی نیز عدد ۶۰۰۰ (کیلو کالری) بابت تامین آبگرم مصرفی را به آن اضافه نمائید. مثلا برای یک ساختمان با متراژ ۲۵۰۰ مترمربع زیربنای مفید و دارای ۱۸ واحد آپارتمانی قدرت گرمایش دیگ مورد نیاز عبارتست از: کیلوکالری ۳۵۸,۰۰۰=(۱۸×۶۰۰۰)+(۱۰۰×۲۵۰۰) معمولاً پس از محاسبه فوق، تا ۲۰ درصد به عنوان ضریب اطمینان به ظرفیت محاسبه شده دیگ آبگرم موتورخانه اضافه می گردد.
ب – برای محاسبه ظرفیت دیگ آبگرم چدنی شوفاژ مورد نیاز بر اساس تعداد واحدها، متراژ و نوع کاربری ساختمان، وجود و یا عدم وجود استخر آب گرم و … می توانید با کارشناسان شرکت تاسیسات ۲۶ مشورت نمائید.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده ده ها مدل از انواع دیگ های شوفاژ چدنی آبگرم، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

توصیه های مهم انتخاب و نصب دیگ شوفاژ چدنی :
۱٫ با توجه به اهمیت دیگ و مشعل به عنوان قلب سیستم حرارت مرکزی ساختمان ها و لزوم در نظر گرفتن احتمال نواقص و خرابی در عملکرد آنها (در طولانی مدت) و همچنین امکان صرفه جویی هرچه بیشتر در مصرف سوخت، چنانچه تعداد واحدهای مسکونی ساختمان ۸ واحد یا بیشتر و یا متراژ کل سطح زیر بنای مفید ساختمان بیش از ۱۰۰۰ متر مربع مساحت باشد، طبق استانداردهای تاسیساتی نصب دو دستگاه دیگ چدنی شوفاژ که هر یک قادر به تامین ۶۰% از ظرفیت گرمایش مورد نیاز کل ساختمان را داشته باشند توصیه می گردد.
۲٫ در ساختمان های مهم خدمات عمومی مانند بیمارستان ها، هتل ها و … صرف نظر از نوع دیگ انتخابی (چدنی شوفاژ یا آبگرم فولادی) برای سیستم گرمایش مرکزی، طبق توصیه استانداردهای بین المللی مهندسی لازم است ۳ دیگ و هر یک با قدرت تأمین ۷۵% از نیاز گرمایشی ساختمان نصب گردد که حتی در صورت خراب شدن و یا ایجاد هرگونه مشکل برای مشعل ها یا دیگ ها، یک دیگ هم به تنهایی قادر به تأمین بخش عم

بدون برچسب

295 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 1985f292bfa23ba9

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4