خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 2,144,366,936.00

ماکت شیشه شکلات

  • آدرس: شهران - بالاتر از فلکه دوم - پاساژ مهدی - طبقه 3 اداری
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 02144366936
  • ارسال شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۹:۳۹ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
IMG_0317

توضیحات بیشتر

ماکت شیشه شکلات در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان سه روز انجام شده است. جنس ماکت فایبرگلاس می‌باشد که باعث شده در مقابل ضربه، نور خورشید، رطوبت و دما استحکام قابل توجه‌ای داشته باشد. رنگ به کار گرفته شده در ماکت فایبرگلاس شیشه شکلات از نوع نانو بوده و با روکشی مخصوص پوشش داده شده است. ابعاد ماکت شیشه شکلات در عرض ۸۰ سانتی‌متر و در طول ۱٫۶ متر ساخته شده است. وزن تقریبی هر یک از ماکت ها ۱۵ کیلوگرم می باشد. این ماکت به سفارش شرکت پخش شکلات جهت نصب در فروشگاه‌های تابعه خود طراحی و ساخته شده است.

تفاوتهای اصلی کار با مواد فایبرگلاس با دیگر مواد(گچ، سیمان، انواع فلزات و …) سرعت اجرای پروژه های فایبرگلاس بسیار سریعتر می باشد چراکه در عین داشتن استحکام بسیار بالا و وزن نسبتا پایین سرعت خشک شدن مواد فایبری بسیار بالاتر می باشد. دقت و ظرافت در طرح های پیچیده،رنگ آمیزی با انواع رنگ های مقاوم در شرایط سخت از دیگر تفاوتهایی است که اگر بخواهیم بر روی موادی به غیر از فایبرگلاس پیاده و اجرا نماییم مستلزم هزینه و وقت بالایی می باشد.

در انتها این نکته یادآوری می شود مجموعه گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

ماکت شیشه شکلات – ساخت ماکت شیشه شکلات – سازنده قطعات صنعتی با فایبرگلاس – سازنده بدنه دستگاه صنعتی با فایبرگلاس – شرکت سازنده بدنه دستگاه صنعتی با فایبرگلاس – سازنده بدنه دستگاه صنعتی با فایبرگلاس در تهران – سازنده بدنه دستگاه صنعتی با فایبرگلاس و کامپوزیت – قیمت ماکت تبلیغاتی حجیم – آرسین فوم – شرکت سازنده قطعات صنعتی با فایبرگلاس – قیمت ماکت تبلیغاتی – شرکت سازنده قطعات صنعتی با فایبرگلاس در تهران – آرسین دکور – ماکت تبلیغاتی – قیمت ماکت تبلیغاتی و صنعتی – سازنده قطعات صنعتی با فایبرگلاس در ایران – هزینه سازنده قطعات صنعتی با فایبرگلاس – قیمت ماکت تبلیغاتی بزرگ – سازنده قطعات صنعتی با فایبرگلاس و کامپوزیت – قیمت ماکت تبلیغاتی – سازنده قطعات صنعتی با فایبرگلاس – طراحی و ساخت ماکت شیشه شکلات – ماکت شیشه شکلات با فایبرگلاس – قیمت ماکت سازی صنعتی – قیمت ماکت سازی صنعتی حجیم – قیمت ماکت سازی صنعتی خلاقانه – قیمت ماکت سازی صنعتی مدرن و شیک – قیمت ماکت تبلیغاتی صنعتی – قیمت سازنده قطعات صنعتی با فایبرگلاس – قیمت ماکت سازی صنعتی جدید – قیمت ماکت سازی صنعتی با فایبرگلاس – آرسین دکور – ماکت شیشه شکلات – خدمات قالبگیری – مدلسازی صنعتی – قیمت ماکت تبلیغاتی – ماکت شیشه شکلات – قیمت ماکت تبلیغاتی حجیم – قیمت ماکت تبلیغاتی سه بعدی – شرکت آرسین دکور

بدون برچسب

988 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 16059a117bfdb928

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4