خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 1.00

نقاشی ساختمان

  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: ۰۹۱۹۱۳۱۳۸۸۴
  • ارسال شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۵:۵۱ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
painting

توضیحات بیشتر

با استفاده ار خدمات نقاشی ساختمان و بازسازی ساختمان ما ما زیبایی خاصی رابه محل زندگی خود می آورید.
دلیل اقبال مشتریان تهرانی به ما

مشتریان در صنعت نقاشی ساختمان وقتی در طول سالها و دهه ها با یک اکیپ کار میکنند قطعا دلایل زیادی دارد که مهمترینشان کیفیت و دوام خدماتی است که ما ارائه میدهیم که متناسب و در قبال هزینه ای که پرداخت میکنند موجبات رضایت و رجوع دوباره شان را فراهم میکند.
پیشنهاد ویژه: سبک های مدرن نقاشی

استفاده از سبک های مدرن و پست مدرن نقاشی ساختمان پیشنهاد ویژه ما به شماست . در هنگام مراجعه استادکاران گروه نقاشی محمدی از آنها در باره سبک ها و رنگ های مدرن و پست مدرن بیشتر و بیشتر پرس و جو نمایید تا متوجه تفاوت این سبک ها با سبک های کلاسیک و میزان زیبایی بینظیری که میتوانند به محیط شما ارائه دهند شوید.
گستره جغرافیایی خدمات دهی نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمانی محمدی

۰۹۱۹۱۳۱۳۸۸۴
۰۹۳۸۶۵۰۸۲۷۰
۰۹۲۱۷۱۸۸۱۲۱

نقاشی ساختمان

پروژه هایی که اجرا کرده ایم و خدماتی که گروه نقاشی ساختمان محمدی ارائه میدهد در گستره ای به وسعت جغرافیایی ایران سربلندمان میباشد ولی با توجه به تمرکز نیروهای زبده و اصلی شرکت در محدوده جغرافیایی استانهای تهران و البرز و استانهای همجوار قادر هستیم خدمات خودمان را با قیمت مناسبتر و سرعت بیشتری ارائه کنیم.

نقاشی منزل

اگر بخواهیم در طول ۳۰ سال سابقه ارائه خدمات نقاشی ساختمان به دید آماری بنگریم میتوانیم بیش از ۶۰درصد پروژه های اجرایی مان را نقاشی منزل در استانهای تهران , البرز , قم , گیلان, مازندران و سمنان در نظر بگیریم . نقاشی منزل شامل کلیه فرایند های رنگکاری داخل منازل یا نقاشی نمای منزل میباشد. که متناسب با محل و موقعیت جغرافیایی ملک رنگ های ویژه ای انتخاب و با نظر کارفرمایان اجرا میشوند.

استفاده از طرح های چوب در دیوارهای منازل معمولا در نقاشی ساختمان منزل قسمت آشپزخانه و با رنگ های متالیک و اپوکسی اجرا میشوند.

نقاشی و بازسازی منازل قدیمی

منازل قدیمی به خاطر شرایط خاص خود در هنگام نقاشی نیازمند مراحل خاصی میباشند که به بازسازی ساختمان پیش از اجرای نقاشی منزل معروف است .

در این مرحله مجری یا نقاش اقدام به بازسازی و بهبود زیرسازی دیوارها کرده و سپس کار رنگکاری را انجرا میکند.

نقاشی پارکینگ و راه پله منازل

محوطه های راه پله و پارکینگ های منازل بخاطر شرایط خاص استفاده هم مستعد آسیب دیدن بیشتر و هم مستعد کثیف شدن زودتر میباشند . از همین رو لازم است در نقاشی دیوارهای راه پله ها و پارکینگ منازل از رنگ هایی استفاده شوند که مقاومت سایشی بالاتری داشته و دیرتر تمیز شده و البته زودتر و راحتر پاک میشوند.

نقاشی منزل اداری و تجاری

ساختمان ها و منازل اداری و تجاری بخاظر نوع کسب و کار و کاربری که دارند شرایط حساس تری را به لحاظ انتخاب و ترکیب رنگ های نقاشی منزل دارند و باید نقاش ساختمان سعی نماید همه جوانب را پیش از اجرا بسنجد.

نقاشی ساختمانی محمدی

۰۹۱۹۱۳۱۳۸۸۴
۰۹۳۸۶۵۰۸۲۷۰
۰۹۲۱۷۱۸۸۱۲۱

نقاشی ساختمان

بدون برچسب

961 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 5645b1bd183818f8

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4