خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

 

ویندوز سرور۲۰۰۸ اصل – لایسنس ویندوز سرور ۲۰۰۸ اورجینال و قانونی

  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 02128422
  • ارسال شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۵:۳۸ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
Windows_Server_2008_06-06

توضیحات بیشتر

ویندوز سرور ۲۰۰۸ ) فوریه ۲۰۰۸ )
ویندوز سرور ۲۰۰۸، دومین عضو مهم از خانواده ویندوز سرور برای کامپیوترهای سرور است. ویندوز سرور ۲۰۰۸ در ۴ فوریه ۲۰۰۸ برای تولید کنندگان و در ۲۷ فوریه ۲۰۰۸ برای عموم عرضه شد. این سیستم عامل، جانشینی برای ویندوز سرور ۲۰۰۳ است.
این ویندوز سرور در ابتدا با اسم کد “Longhorn” شناخته می‌شد و نام رسمی آن یعنی ویندوز سرور ۲۰۰۸، توسط بیل گیتس به عنوان رئیس مایکروسافت، در طی کنفرانس مهندسی سخت افزار ویندوز (WinHEC) در ۱۶ می ۲۰۰۷ به آن داده شد.
کدهای مبنای مورد استفاده در ساخت ویندوز سرور ۲۰۰۸ مشابه کدهای ویندوز ویستا می‌باشند بنابراین معماری و عملکرد این دو ویندوز بسیار مشابه است. از آن جا که کدهای مبنای ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ویندوز ویستا مشترک هستند، اکثر ویژگی‌های تکنیکی، امنیتی، مدیریتی و اجرایی جدید در ویندوز ویستا در ویندوز سرور ۲۰۰۸ نیز وجود دارد. از جمله این ویژگی‌های جدید می‌توان از بازنویسی شبکه IPv6 محلی، شبکه بی سیم محلی، بهبود سرعت و امنیت ، بهبود نصب گرافیکی، توسعه پذیری و بازیابی، تشخیص خطای بهبود یافته، مانیتورینگ، ابزار ثبت و گزارش رخدادها، ویژگی‌های امنیتی جدید مانند BitLocker و Address space layout randomization، بهبود Windows Firewall با ساختار امنیتی پیش فرض، تکنولوژی‌های دات نت فریم ورک ۳٫۰ مخصوص زیرساخت ارتباطی ویندوز ، Microsoft Message Queuing، Windows Workflow Foundation، هسته درونی، حافظه و بهبود در فایل سیستم، نام برد. پردازنده‌ها و حافظه‌ها به شکل Plug & Play (یعنی بعد از اولین اتصال به کامپیوتر به‌طور خودکار شناسایی می‌شوند) طراحی شده‌اند و به این ترتیب امکان اتصال گرم (Hot-plugging) برای این وسایل فراهم می‌باشد (اتصال گرم به این معناست که برای اتصال این وسایل به کامپیوتر نیاز به خاموش کردن کامپیوتر نیست). این موضوع به منابع سیستم اجازه میدهد که با استفاده از “پارتیشن بندی سخت افزاری داینامیک” (Dynamic Hardware Partitioning) به شکل داینامیک و پویا پارتیشن بندی شوند به نحوی که هر پارتیشن دارای حافظه، پردازنده و دستگاه‌های هاست بریج ورودی/خروجی مختص به خود و مستقل از پارتیشن‌های دیگر است.
ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2 )جولای ۲۰۰۹)
ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2 در ۲۲ جولای ۲۰۰۹ به تولید کنندگان عرضه شد و در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۹ در دسترس عموم قرار گرفت. بر طبق نوشته وبلاگ ویندوز سرور، این ویندوز سرور در ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۹ برای فروش عرضه شد.
هسته ویندوز سرور ۸۲۰۰ R2 مشابه هسته ویندوز ۷ (برای کلاینت ها)، می‌باشد . این ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2،اولین سیستم عاملی است که توسط مایکروسافت انحصارا ۶۴ بیتی عرضه شده‌است. ویژگی‌های بهبود یافته در این ویندوز شامل قابلیت‌های جدید برای اکتیو دایرکتوری، ویژگی‌های مدیریتی و مجازی سازی جدید، ورژن ۷٫۵ سرویس‌های اطلاعات اینترنت (IIS)، وب سرور و پشتیبانی از حداکثر ۲۵۶ پردازنده منطقی می‌باشند.
ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2 دارای هفت ویرایش Foundation, Standard, Enterprise, Datacenter, Web, HPC Server, Itanium و ویندوز ۲۰۰۸ R2 نسخه Storage Server است.

فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران – فلسطین شمالی – خیابان ذاکری – پلاک ۱ – واحد ۲
تهران – اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – ضلع شمالی بزرگراه ارتش – پلاک ۱۱۳ – طبقه ۴
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2008-Original-License-Key
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
۰۲۱-۲۸۴۲۲ (خط ویژه)
۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
موبایل:
۰۹۱۰۳۰۱۶۰۰۳
فاکس:
۰۲

بدون برچسب

603 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 165ccc461d3222a

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4