خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

 

ویندوز سرور۲۰۱۶ اصل – لایسنس مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۱۶ اورجینال و قانونی

  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 02128422
  • ارسال شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۵:۳۸ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
Windows-Server-2016-03

توضیحات بیشتر

ویندوز سرور ۲۰۱۶ ( سپتامبر ۲۰۱۶)
ویندوز سرور ۲۰۱۶ یک سیستم عامل سرور می‌باشد که به عنوان عضوی از خانواده ویندوزهای NT سیستم‌های عامل، توسط مایکروسافت و بطور همزمان با ویندوز ۱۰، توسعه داده شد. اولین نسخه پیش نمایش آن (Technical Preview)، بطور همزمان با اولین پیش نمایش تکنیکال سیستم سنتر، در ۱ اکتبر ۲۰۱۴ در دسترس قرار گرفت. ویندوز سرور ۲۰۱۶، در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶ در کنفرانس Ignite مایکروسافت ارائه شد و در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۶ در دسترس عموم قرار گرفت.بیشتر بخوانید.

کانال نیمه سالانه (SAC)
نسخه‌های سیستم عامل ویندوز سرور که با SAC عرضه می‌شوند، به مدت ۱۸ ماه توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شوند. هدف مایکروسافت در SAC ، عرضه دو نسخه از ویندوز سرور در هر سال می‌باشد . این نسخه‌ها رابط کاربری گرافیکی محیط‌های دسکتاپ را شامل نمی‌شوند. در طی مراحل نصب این نسخه ها، تنظیمات مربوط به سرور کور و نانو سرور عرضه می‌شود.
سیستم‌های عامل کانال SAC، به عنوان بخشی از خدمات اشتراکی (subscription) در دسترس هستند.از جمله این خدمات اشتراک ویژوال استودیو،Azure Marketplace,، تضمین نرم افزار(تضمین نرم افزار (SwA) سطح اطمینانی است که “نرم افزار خالی از هرگونه آسیب پذیری است، چه آسیب پذیری هایی که به صورت عمدی در نرم افزار طراحی شده باشد، چه به طور تصادفی در هر زمان در طول عمر نرم افزار وارد آن شود، و این که نرم افزار به شیوه ای مورد نظر عمل می کند”) و سایر خدمات می‌باشند.
این کانال شامل سیستم‌های عامل زیر می‌باشد:
ویندوز سرور، نسخه ۱۷۰۹ (سپتامبر ۲۰۱۷) این نسخه برای کاربران Microsoft Software Assurance با لایسنس ویندوز سرور ۲۰۱۶ فعال ، ارائه شد.
ویندوز سرور، نسخه ۱۸۰۳
ویندوز سرور، نسخه ۱۸۰۹
ویرایش‌های خاص ویندوز سرور دارای اسمی اختصاصی هستند. به عنوان مثال، همه نسخه‌های ویندوز سرور تا به امروز دارای ویرایش Windows Storage Server بوده‌اند. از زمان پیدایش ویندوز سرور ۲۰۱۲، مایکروسافت ویرایش‌های کارآمد تری نظیر Standard و Datacenter را ارائه داد و بنابراین Windows Storage Server متوقف شد. مواردی نظیر ویندوز HPC سرور وWindows Home Server مثال‌های دیگری از این دست هستند.
مایکروسافت همچنین محصولات سرور دیگری نظیر ویندوز سرور Essentials (قبلا با عنوان Windows Small Business Server شناخته می‌شد)، ویندوز سرور Essential Business (که ادامه پیدا نکرد) و مجموعه ای از نرم افزارها، که شامل سیستم عامل ویندوز سرور محدود شده می‌شد، را تولید نموده است.

فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران – فلسطین شمالی – خیابان ذاکری – پلاک ۱ – واحد ۲
تهران – اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – ضلع شمالی بزرگراه ارتش – پلاک ۱۱۳ – طبقه ۴
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2016-Original-License-Key
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
۰۲۱-۲۸۴۲۲ (خط ویژه)
۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
موبایل:
۰۹۱۰۳۰۱۶۰۰۳
فاکس:
۰۲۱۲۸۴۲۹۳۸۶

بدون برچسب

644 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 6905ccc4790c3885

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4