خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 1,550,000.00

گرفتن دیپلم در کوتاه ترین زمان

  • آدرس: آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735
  • شهر: اصفهان
  • استان: اصفهان
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 03136295379
  • ارسال شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
۲

توضیحات بیشتر

دیپلم گرافیک رایانه
o دوره مهارتی ( گرافیک کامپیوتری ) چیست ؟
رشته گرافیک کامپیوتری یکی از رشته های تخصصی کاردانش مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد که ۴۲ واحد از ۹۶ واحد دیپلم رسمی را در بر میگیرد و بصورت یک دوره (۶ ماه) که شامل ۵ مهارت است که هر مهارت دارای آزمونهای کتبی ( تستی ) و عملی برگزار می گردد .
عنوان مهارت
طراحی سیاه و سفید
طراحی رنگی
کاربر رایانه
تایپ رایانه
گرافیک رایانه
– تعریف مهارت طراحی گرافیک سیاه و سفید
طراح گرافیک سیاه وسفید کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی از عهده کادر بندی ، به کارگیری عناصر بصری ، ایجاد بافت و حجم مجازی بر آمده و در اجرای آثار گرافیکی سیاه وسفید بتواند از تناسبات طلایی ، تعادل و توازن ، کنتراست و ریتم به خوبی استفاده نموده و اصول ترکیب بندی را رعایت نموده و نیز بتواند علائم و نشانه های گرافیکی را طراحی نماید.
۲- تعریف مهارت طراحی گرافیکی رنگی
طراح گرافیک رنگی کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی و توانایی های طراح گرافیکی سیاه وسفید از عهده تجزیه وتحلیل رنگها، ترکیب رنگهای اصلی و ساخت رنگهای ثانویه ، بکارگیری رنگهای مکمل ورنگهای متضاد و استفاده از هارمونی رنگها در خلق آثار گرافیکی برآمده و نیز بتواند با استفاده از رنگهای مختلف بافت و حجم پردازی کرده و همچنین ایجاد حرکت و ریتم نماید و علاوه بر اینها بتواند با تجزیه فرم و رنگ آثار هنرمندان نقاش تجربیات آنها را برای خلق آثار گرافیکی مورد استفاده قرار دهد.
۳- تعریف مهارت کاربر رایانه ای
کاربر رایانه کسی است که با ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی ، با تکیه بر مفاهیم و مبانی رایانه ، سیستم رایانه ای را راه اندازی نماید و بتواند از سیستم عامل ویندوز از عهده ذ خیره سازی ، نگهداری و مدیریت اطلاعات برآمده و با بکار گیری نرم افزار و سخت افزار خروجی اطلاعات را تحویل دهد. علاوه بر آن بتواند با استفاده از اینترنت اطلاعات مورد نظر را جستجو و استخراج نماید و از پست الکترو نیک جهت ارسال و دریافت اطلاعات استفاده نماید.
۴- تعریف مهارت تایپ رایانه ای
تایپیست رایانه ای کسی است که علاوه بر داشتن مهارت کاربر رایانه از عهده ایجاد متون فارسی و لاتین و انجام عملیات روی متن ، قالب بندی متون ، کار با سبکها- الگوها و Tab ، ایجاد جداول ، طراحی صفحات ، چاپ متون و کار با امکانات پیشرفته در نرم افزار Ms Word بر آید و قادر به تایپ سریع متون فارسی و لاتین باشد.
۵- تعریف مهارت گرافیک رایانه ای
گرافیست رایانه کار کسی است که با اتکا به دانش استفاده از رایانه بتواند بعد از نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز، تصاویر و عکس های دلخواه را به رایانه انتفال و ذخیره نماید . سپس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تنظیمات اولیه مربوط به نور ، رنگ و کنتراست را روی عکس اعمال و بعد از آن بتواند با به کار گیری نرم افزار کورل دراو بر دانش گرافیک طرح وپروژه های گرافیکی را اجرا نماید.
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس فرمایید :
۰۹۱۳۸۰۸۸۱۷۷ – ۰۳۱۳۶۲۹۵۳۷۹
آدرس : اصفهان – خیابان حکیم نظامی – سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک ۷۳۵
مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:
۱- فتوکپی شناسنامه
۲- فتوکپی کارت ملی
۳- ۶ قطعه عکس ۴*۳
۴- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سو

بدون برچسب

335 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 7695d1994480e66c

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4