خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 22,755,300,409,123,946,496.00

تاثیرآب یونیزه قلیایی برای پیشگیری از آرتروز وپوکی استخوان

  • آدرس: میدان تجریش-خیابان فنا خسرو-پلاک 43 طبقه 2
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 22754684-22754467-09123946830
  • ارسال شده: ۱۲ دی ۱۳۹۰ ۲:۲۵ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

 

آیا می دانید به گفته متخصصین کی از موثرترین و طبیعی ترین راه های پیشگیری و جلوگیری از آرتروز و پوکی استخوان ایجاد یک تغییر مهم در رژیم غذایی و نوشیدن روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب یونیزه قلیایی شده است تا بتوانیم قند خون خود را کنترل کنیم؟

بیماریزایی استئوآرتریت بیماریی مفصلی است که ابتدا غضروف مفصل را درگیر مینماید. غضروف بافتی لغزنده‌است که انتهاهای استخوانها را در یک مفصل میپوشاند. استخوانها داشتن حرکتی آسان بر روی یکدیگر را مدیون غضروفهای سالم هستند. وظیفه دیگر غضروفها جذب شوک در طی حرکات فیزیکی می‌باشد. آرتریت روماتوئید افراد جوانتری را مبتلا می‌کند و ممکن است علاوه بر درگیری مفصل فرد احساس مریضی، خستگی و یا تب نماید.

به نظر می‌رسد نتیجه ترکیب یا تعامل عوامل مکانیکی با سایر عوامل در افرادی با زمینه ارثی باشد. عوامل افزایش دهنده خطر چاقی، بالارفتن سن و فعالیت‌هایی که با فشار به مفاصل (میکروتروما) همراهند نظیر رقص، فوتبال، موسیقی یا قالی بافی، دیابت، سندرم مارفان، بیماری ویلسون و آلکاپتونوری می‌باشند. تقریباً اغلب افراد بالای ۵۰ سال به درجاتی به استئوآرتریت مبتلا هستند همچنین آنچه مشخص و واضح است این که آب استفاده شده شخصِ بیمار نامناسب بوده است و این نامناسب تاثیر بسزایی درین نوع بیماری ها دارد؛ به عنوان مثال آب یونیزه قلیاییبه دلیل دارا بودن عناصر حیاتی فوق درصد کمتری از این املاح را  از بین می برد و این امر کمک بسیار زیادی به کاهش بیماری پوکی استخوانها می کند

افزایش گردش خون ترکیباتآب یونیزه قلیایی قادر خواهد بود که التهابات و دردهای مفاصل را بهبود بخشیده و هر چه گردش خون در این نواحی بهتر جریان پیدا کند التهابات بهنر کنترل می گردد . لازم به ذکر است که خوردن آب یونیزه قلیایی کمک قابل توجهی به پیشگیری از بیماری پوکی استخوان می کند , با توجه به اینکه تا حد زیادی تامین محیط قلیایی بدنمان با جذب کلسیم و منیزیم از استخوان ها و دندانها جبران می شود , آب یونیزه قلیایی به دلیل دارا بودن عناصر حیاتی فوق درصد کمتری از این املاح را  از بین می برد و این امر کمک بسیار زیادی به کاهش بیماری پوکی استخوانها می کند .

آب یونیزه قلیایی شده چیست ؟هر انسانی برای زنده ماندن در روز باید یک تا سه لیترآب سالمبنوشد. آبی که از pH مناسب برخوردار باشد.آیا فکر نمی کنید کیفیت آب آشامیدنی بسیار مهم است؟ دانشمندان ومحققان ژاپنی و آمریکایی تحقیقات گسترده ای بروی آب های شفا بخش مانند لردز فرانسه و یا چشمه های تبت انجام داده اند، تحقیقات نشان می داد که این آب ها از ۴ خاصیت مشترک برخوردارند:

۱-قلیایی بودن۲- خاصیت آنتی اکسیدان۳- کریستالی شکل بودن مولکول های آب (سبک بودن آب) ۴- اکسیژن بالا

  • به گفته متخصصین کی از موثرترین و طبیعی ترین راه های پیشگیری و جلوگیری از آرتروز و پوکی استخوان ایجاد یک تغییر مهم در رژیم غذایی و نوشیدن روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب یونیزه قلیایی شده است تا بتوانیم قند خون خود را کنترل کنیم.

)پکیج رایگان آب یونیزه قلیایی شده در وب سایت http://www.kangenwater.ir)

برای اطلاعات بیشتر درباره آب قلیایی (و دریافت پکیج رایگان) لطفاً باشماره های0212275534  تا  0212275530 درساعات اداری ودرساعات غیر اداری باشماره09123946830تماس حاصل فرمایید.

E-Mail :KangenWater_co@yahoo.com
Yahoo ID : Kangenwater_Co

Tell :0212275530-4

Mob :09123946830

بدون برچسب

1106 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 4194f0192097d653

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4