خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 2,166,439,006.00

تور نمایشگاه ساختمانی روسیه و چین 2012 پیشوازآسیا 1391

  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 02166906364
  • ارسال شده: ۹ فروردین ۱۳۹۱ ۵:۲۹ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

شرکت پیشوازآسیا با بیش از 14سال تجربه برگزاری تور بازدید از نمایشگاههای بین المللی با هدف توسعه فراگیر صنعت کشور با الگوگیری از مدلهای موفق دنیا، تعامل با مجرب ترین مدیران و کارآفرینان دنیا، اطلاع و برخورداری از آخرین تکنولوژی و دستاوردهای علمی، قصد برگزاری تور علمی،تخصصی نمایشگاه بین المللی ساختمان را به شرح ذیل دارد:
تور نمایشگاه ساختمان مسکو- سنت پطرزبورگ و چین:
تورهای نمایشگاهی روسیه:
1)تور 7شب و 8روز مسکو- سنت پترزبورگ 7 تا14 خرداد ماه1391
درباره نمايشگاه: نمايشگاه CTT نمایشگاه عمده ساختمانی در روسیه است و حوزه گسترده ای از نوآوری و تکنولوژی پیشرفته را در تجهیزات، ماشین آلات و تکنولوژی ساختمان ارائه می نماید. محل برگزاری نمایشگاه، مرکز بین المللی نمایشگاهی Crocus Expo میباشد که 19003 مترمربع مساحت دارد و در دوره قبل 27 کشور بازدید کننده داشته است.
موضوعات نمايشگاه: ماشین آلات ساختمانی, ماشین آلات خاکبرداری, ماشین آلات مصالح ساختمانی, تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی, ماشین آلات راه سازی و راه آهن سازی, ماشین آلات حفاری, لودر, ماشین آلات تعمیر راه و جاده, پمپ و تجهیزات کارهای زیرزمینی, تجهیزات مته زنی, تجهیزات شمعکوبی, وسایل نقلیه خاص ساختمانی, جرثقیل, داربست, قالب بندی, تجهیزات بتون کاری, کمپرسور, ژنراتور و مولد برق, ماشین آلات معدن, لوازم پنوماتیک و هیدرولیک.
2)تور 7 شب و 8 روز مسکو- سنت پترزبورگ 14تا 21خرداد ماه 1391
درباره نمايشگاه: نمايشگاهCITYPIPE 2012 هفتمین دوره نمایشگاه تجاری بین المللی تأسیسات و زیرساخت های شهری است که در شهر مسکو و مرکز بین المللی نمایشگاهی Crocus Expo که 19003 مترمربع مساحت دارد برگزار میشود.
موضوعات نمايشگاه: لوله و دریچه برای ذخیره آب, فاضلاب, زیرآب و … منبع حرارتی, منبع گاز, مخابرات, تجهیزات و مصالح تولید لوله, دریچه, تکنولوژی، ماشین آلات و مصالح سیستمهای ساخت و تعمیر لوله, بازدید و بررسی خط لوله, کنترل کیفیت, جلوگیری از زنگ زدگی, طراحی لوله و خط لوله, تکنولوژیIT در سیستم خط لوله و طراحی آن.
3)تور 7 شب و 8 روز مسکو- سن پطرزبورگ 25خرداد تا 1تیرماه 1391
درباره نمايشگاه: نمايشگاه EXPOSTONE بزرگترین و اصلی ترین نمایشگاه بین المللی تخصصی استخراج معدن, پردازش و استفاده از سنگ طبیعی در روسیه و یکی از معتبرترین وقایع در صنعت سنگ جهانی است.
EXPOSTONE برای مدت 12سال شرکت های داخلی و خارجی را که در این زمینه فعالیت دارند گرد هم آورده است.این نمایشگاه در دوره پیشین 277شرکت کننده از19 کشور مختلف جهان داشته است و در مرکز بین المللی نمایشگاهی Crocus Expo با 10270 متر مربع مساحت نمایشگاهی برگزار می شود
موضوعات نمايشگاه: تکنولوژیهای حفاری و استخراج معدن, ماشین آلات، تجهیزات و ابزار استخراج و پردازش سنگ, سنگ طبیعی در معماری و نقشه کشی شهری, کارهای ترمیمی, سنگ طبیعی و محصولات آن در طراحی محیط خارجی و داخلی ساختمان, تکنولوژی ها و راه های نگهداری از سنگ طبیعی, وسایل سنگی, سنگ در هنر و دادو ستد های مردمی, بهره بری از زائدات سنگ.
خدمات تور: اقامت در هتلهاي 4ستاره با صبحانه، بليط رفت و برگشت هواپيما، اخذ ويزا، ورودیه نمايشگاه، ترانسفر فرودگاهي و نمايشگاهي، بازديد از نمايشگاه همراه با راهنما، بازديد از جاذبه هاي توريستي، بیمه مسافرتی http://www.pishvaz-asia.com
تورنمایشگاهی چین:
درباره نمايشگاه: نمايشگاه ساختمان و دکوراسیون از تاريخ3 الي 6خردادماه درمرکز نمايشگاهي شهر شانگهاي داير ميباشد. سال گذشته 78000نفر از سراسردنيا از اين نمايشگاه بازديد نمودند.در حاشيه نمايشگاهIBCTF، نمايشگاه ديگري با عنوان آشپزخانه و حمام نيز داير ميباشدكه از علاقمندان زيادي برخوردار ميباشد و امکان بازدید از هردو نمایشگاه در یک مکان فراهم میباشد.
موضوعات نمايشگاه- نمايشگاه ساختمان:
مصالح ساختمان، تجهيزات الكتريكي و نورپردازي، درب و پنجره، پوشش سطوح، مصالح چوبي و ماشين آلات وابسته، مصالح ساختمان, ابزار آلات، مصالح بازسازي، شيشه، سراميك، مصالح سازگار با محيط زيست، مصالح شيميايي.
نمايشگاه آشپزخانه و حمام:
مبلمان آشپزخانه، هود، كابينت، اجاق وكليه لوازم آشپزخانه، تكنولوژي گرمايش، سونا و استخر، آيينه، سولاريوم، دوش و ساير تجهيزات حمام و استخر، ديگهاي بخار، تهويه هوا، فاضلاب و دفع پسماند
خدمات تور: اقامت در هتل 5ستاره تاپ با صبحانه, بليط رفت و برگشت هواپيما, صرف 4وعده ناهار
ترانسفر نمايشگاهي و فرودگاهي, اخذ ويزاي گروهي, راهنماي انگليسي زبان, بازديد از جاذبه هاي توريستي پكن و شانگهاي
آدرس: تهران، خ آزادی، خ اسکندری شمالی، نرسیده به خ نصرت، پ121 ط1 شرکت پیشوازآسیا
pishvaz_asia@yahoo.com
كسب اطلاعات بیشتر ویا ثبت نام: 02166906364-02166439006- 09128408858- 09127638858- 09128408848 ثبت نام اينترنتي در سایت پیشوازآسیا:
www.pishvaz-asia.com

بدون برچسب

1840 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 5144f734a0a6bebd

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4