خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

 

رنگ مو بیول مدل Arcanum شماره ۸٫۱۸ حجم ۱۲۰ میلی لیتر

  • آدرس: میدان نبوت
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 09013101369
  • ارسال شده: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
مو (۲۹) [رنگ مو]

توضیحات بیشتر

رنگ مو بیول مدل Arcanum شماره ۸٫۱۸ حجم ۱۲۰ میلی لیتر رنگ بلوند نسکافه ایی روشن
پخش کلیه برند های رنگ موی دائم و رنگ موی موقت: ۰۹۹۰۹۵۰۸۱۰۰

برند بیول با این هدف خلق گردید تا بتواند با گام نهادن در مسیر زیبایی ، جذابیت و سلامت ، یه یک محصول متفاوت در زمینه محصولات مو بدل گردد و در این راستا ، ویژگی هایی منحصر به فرد در رنگ موی خود بکار برده است.
در این مقاله با بخشی از این خصوصیات آشنا می شوید.
رنگ موی بیول معالج – ۱۰۰ % موهای سفید است.
رنگ موی بیول برپایه مواد طبیعی برای ایجاد بالاترین حد حفاظت و تقویت تارهای مو ، به همراه متنوع ترین طیف های روز جهان ، که زیبا یی شما را در نهایت کمال به نمایش می گذارد .
بیول حاوی عصاره گیاهان و روغن های حیات بخش است؛ این رنگ مو با دارا بودن روغن بادام با خلوص بالا ، مستحکم ترین تارهای مو را به شما هدیه می دهد ، این استحکام نتیجه وجود عناصر معدنی ، کلسیم ، فسفر و منیزم در روغن بادام می باشد .
روغن فندوق موجود در این رنگ مو باعث ایجاد بالاترین درجه نرمی گیسوان ،پس از رنگ نمودن می باشد ،این روغن بعلت دارا بودن اسید چرب همخوان با متابولیسم بدن ، کاملاً جذب تارهای مو گردیده ، درخشش و نرمی بی همتا به گیسوان می بخشد؛ عصاره سبوس برنج موجود در رنگ مو بیول کار تقویت گیسوان را با اتکا به ویتامینهای B و E موجود در آن به عهده دارد.
روغن کنجد ، سرشار از OMEGA3 و OMEGA6 می باشد که هر دو از چربی های غیر اشباع مفید برای بدن انسان می باشند ،و گیسوان را درمقابل رادیکالهای آزاد و آلودگی های محیطی محافظت می نماید .
ارجحیت رنگ موی بیول بر دیگر رنگها بدلیل وجود گاز آمونیاک خالص با غلظت پایین بعد از عمل رنگ آمیزی کاملا برای شما قابل لمس خواهد بود.

دوام مثال زدنی رنگ موی بیول برروی گیسوان بدلیل استفاده از با کیفیت ترین رنگدانه ها ، که دارای ریزترین سایز موجود در بین رنگدانه های موجود در جهان بوده و بیشترین حد نفوذ رنگدانه را به داخل مو ایجاد می نماید.

جهت ترمیم کلیه تاثیرات سوء محیطی برروی مو و احیای مجدد سلامت گیسوان ، کراتین بکار رفته در رنگ موی بیول، کراتین با گرید بهداشتی A می باشد که بالاترین سطح نفوذ را برای این ماده برروی مو ایجاد می نماید ، کراتین در هنگام رنگ پذیری با ترمیم بافت کورتکس مو علاوه بر ترمیم باعث بالا بردن سطح نفوذ رنگدانه ها به داخل مو می گردد که در دوام و رنگ پذیری مو نقشی کاملاً مستقیم را ایفا می نماید.

مشخصه اصلی: رنگ مو
مناسب برای: آقایان , خانم‌ها
پایه رنگ: بلوند – نسکافه‌ای
حجم: ۱۲۰ میلی لیتر
ویتامین: دارد
شماره مجوز: ۶۰۸۵۰۱۰۰۳۸۵۴۴
سایر توضیحات: پوشش دهی بالا
حجم زیاد و باصرفه: بدون حساسیت

رنگ مو بیول مدل Arcanum شماره ۸٫۱۸ حجم ۱۲۰ میلی لیتر رنگ بلوند نسکافه ایی روشن: پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی، انواع رنگ موی دائم، رنگ موی موقت | تک و عمده | زیر قیمت بازار
همکاری با آرایشگران، گالری ها، فروشندگان و پخش کنندگان لوازم آرایشی
۰۹۹۰۹۵۰۸۱۰۰ – ۰۹۰۱۳۱۰۱۳۶۹ – ۰۹۳۹۰۸۵۸۵۲۶
www.ibnst.com
پخش رنگ مو، رنگ موی گلدن رین، رنگ موقت مو، واکس رنگی مو، حالت دهنده رنگی ابرو
رنگ مو بیول مدل Arcanum شماره ۸٫۱۸ حجم ۱۲۰ میلی لیتر رنگ بلوند نسکافه ایی روشن

بدون برچسب

454 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 2565fbbea2fce0d3

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4