خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: تماس بگیرید

شیر سماوری یا پلاک ولو

  • آدرس: خیابان خیام شمالی رو به روی درب شرقی پارک شهر ، پاساژبزرگ خیام طبقه همکف پلاک 64
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 09021389874
  • ارسال شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۷ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
-سماوری-صنعتی

توضیحات بیشتر

شیر سماوری یا شیر مخروطی از جمله شیرآلاتی محسوب می شود که برای قطع و وصل کردن جریان استفاده می شود.مجرابند در این شیر به صورت استوانه ای و مخروطی می باشد که همین امر باعث تفاوت پلاگ ولو با سایر شیرها می شود.شیر سماوری یا پلاگ ولو دارای یک پلاگ (دیسک) می باشد که از دیسک استوانه ای که گاها مخروطی نیز میباشد، ساخته می شود.

اجزای پلاگ ولو:
.بدنه
.پلاگ (دیسک)
.نشیمنگاه
.ساقه
.درپوش
.تجهیزات آب بندی

بدنه پلاگ ولو به صورتی طراحی شده که با چرخش ۹۰ درجه پلاگ ، سیال به آسانی عبور می کند البته در صورتی که شیر سماوری برای کنترل کردن سیال مورد استفاده قرار گیرد شیر دچار افت فشار و به مرور زمان آسیب می بیند.
بدنه پلاگ ولو یا شیر مخروطی در سایزهای کمتر از ۲ اینچ معمولا به صورت رزوه ای و در سایزهای بالا به صورت فلنچی و در زمانی که فشار بالاست معمولا به صورت جوشی یا ساقه بلند یا ساقه کوتاه تولید می شود همچنین سیت مخروطی معمولا به صورت PTEF تفلونی می باشد.
انواع شیر سماوری:
شیر سماوری روان کاری شده Lubricated plug valve
شیرهای سماوری روان کاری نشده Non – Lubricated phug valve

شیر سماوری که نیاز به روغن کاری دارد:
از این شیر مخروطی زمانی که تعداد دفعات باز و بسته کردن در خط زیاد است، یا رسوبات و مواد جامد در خط وجود دارد استفاده می شود. جنس بیشتر مواد مصرف شده در این مدل از شیرآلات، فلزی بوده به همین علت شاهد پدیده نشتی خواهیم شد، حال اگر فاصله بین قطعات را کم کنیم در نتیجه گشتاور بیشتری خواهیم داشت که باعت بروز سایش در قطعات داخلی شیر خواهد شد. برای برطرف کردن این مشکل بر روی بدنه شیر یا پلاگ شیار هایی ایجاد شده است که با تزریق گریس از قسمت بالایی شیر باعث روانکاری آن می شود.

شیرهای سماوری که نیاز به روغن کاری ندارند:
در این نوع شیر برای آببندی مجرابند و بدنه از دو رینگ ثابت داخل بدنه که مجرابند بین آنها می چرخد استفاده می شود یا سطح بدنه و مجرابند را با مواد پلیمری می پوشانند که تماس فلز با فلز ایجاد نشود. در مواقع بسیاری امکان روانکاری وجود ندار به طور مثال زمانی که از شیرآلات در صنایع زیر زمینی استفاده می شوند یا در مناطق دور از دسترس لازم به استفاده از این شیر می باشد.از دیگر مزایای شیرآلات مخروطی بدون نیاز به روغن کاری این است که روغن روانکاری شده در معرض سیال قرار نمی گیرد که این مهم از بروز مشکلات در تجهیزات پایین دستی جلوگیری کرده و موجب استفاده از این نوع شیر در خطوط و سیالات حساس شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت لطفا با ما در تماس باشید.

343 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 63963198135e6fc1

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4