خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 1.00

مجسمه سازی و نقاشی و طراحی و ویدیوارت و نقوش برجسته

  • آدرس: تهران
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 09126132325
  • ارسال شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ ۷:۳۱ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
۲۰۱۲ vv

توضیحات بیشتر

کلاسهای اموزشی کلاسهای اموزشی مجسمه سازی و نقاشی و طراحی و ویدیوارت و نقوش برجسته به استادی ملیحه کیانیان، فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی در مقطع فوق لیسانس از ایتالیا.
‎ملیحه کیانیان متولد مشهد است. از کودکى نقاشى و مجسمه سازى را شروع کرد.او خانواده ایى هنرى بدنیا امد و با تئاتر و بازیگرى و عروسکسازى براى این رشته هنرى ، سینما و همچنین گریم و طراحى صحنه نیز اشنایى پیدا کرد. در تمامى این رشته ها بعلاوه مجسمه سازی و نقاشی و طراحی و نیز ویدیو آرت و پرفورمنس فعالیت هنری دارد. بارها در جشنواره هاى ملى و بین المللى جوایز اول را دریافت نموده است. به مدت ٣٢ سال است که بطور جدى مجسمه سازى مى کند. مدت ٢٨ سال اموزش مجسمه سازى و نقاشى و نقوش برجسته و طراحى و دکوراسیون و بعضا هنرهاى نمایشى، را در برنامه کارى اش دارد. با وجود پدر و مادر و بخصوص برادران بزرگترش ،داود و رضا ، اموزشهایى پایه ایى در تمام زمینه هاى هنرى دریافت کرده است. خواهرش مرضیه و برادران کوچکتراو، وحید و حمید به اماده سازى بستریادگیری او، کمک شایانى داده اند.. براى شناخت هنر معاصر بخصوص در زمینه مجسمه سازى و نقاشى و همچنین ده سال پیش به ایتالیا سفر کردو مشغول تحصیل در این رشته مجسمه سازی شد. در سال ٢٠١۵ میلادى از اکادمى هنرهاى زیبا در شهر رم با با لاترین نمره ، در رشته مجسمه سازى فارغ التحصیل شد. امسال در رشته مجسمه هاى شهرى در مقطع فوق لیسانس از همان اکادمى با موضوع تز مجسمه سازى بدون متریال همچنان با بالاترین نمره فارغ التحصیل شد . او در حال به پایان رساندن دوره تخصصش در رشته ى انیمیشن ( استوپ مو شن) می باشد که تا اکتبر ۲۰۱۹ به اتمام خواهد رسید. ابداع کننده خمیر مجسمه سازى ( خمیر چوب) را در سال هفتاد شمسى و نقش برجسته سرعتى که با نام رزین معروف شد را سال هشتاد و چهار شمسى می باشد. تا به حال به صدها علاقمند، این رشته ها را آموزش داده است. حدود پنجاه نمایشگاه از مجسمه و نقاشى در گالریها و موزه ها، در ایران و سایر کشورها از جمله امارات متحده عربى(دبى) ، ترکمنستان و عمان و ژاپن و نیز ایتالیا داشته است. اخرین نمایشگاه و ورکشاپ او در سپتامبر ۲۰۱۹ در موزه هنرهاى معاصر شهر رم در روزهاى نهم تا پانزدهم این ماه بود و در روز سیزدهم نیز سخنرانى کوتاهى در همان موزه در مورد اثارش انجام داد.
به استادی ملیحه کیانیان، فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی در مقطع فوق لیسانس از ایتالیا.
‎ملیحه کیانیان متولد مشهد است. از کودکى نقاشى و مجسمه سازى را شروع کرد.او خانواده ایى هنرى بدنیا امد و با تئاتر و بازیگرى و عروسکسازى براى این رشته هنرى ، سینما و همچنین گریم و طراحى صحنه نیز اشنایى پیدا کرد. در تمامى این رشته ها بعلاوه مجسمه سازی و نقاشی و طراحی و نیز ویدیو آرت و پرفورمنس فعالیت هنری دارد. بارها در جشنواره هاى ملى و بین المللى جوایز اول را دریافت نموده است. به مدت ٣٢ سال است که بطور جدى مجسمه سازى مى کند. مدت ٢٨ سال اموزش مجسمه سازى و نقاشى و نقوش برجسته و طراحى و دکوراسیون و بعضا هنرهاى نمایشى، را در برنامه کارى اش دارد. با وجود پدر و مادر و بخصوص برادران بزرگترش ،داود و رضا ، اموزشهایى پایه ایى در تمام زمینه هاى هنرى دریافت کرده است. خواهرش مرضیه و برادران کوچکتراو، وحید و حمید به اماده سازى بستریادگیری او، کمک شایانى

268 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 805616f9ea8d37b1

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4