خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

 

ثبت شرکت و دفتر کار مجازی در انگلستان و …

  • آدرس: http://www.talee.eu
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 02188627521
  • ارسال شده: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۳۳ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
۹

توضیحات بیشتر

دفتر کار مجازی، تلفن و فکس در آمریکا، انگلستان و اروپا، دفتر مجازی بین المللی در خارج از کشور، خطوط تلفن بین المللی

دفتر کار مجازی بین المللی در آمریکا، انگلستان و اروپا، سرویس دفتر کار مجازی در خارج از کشور

این روزها تصویر جدیدی از کسب و کار در جهان بوجود آمده و مفهوم سنتی تجارت را به چالش کشیده است. شرکتهای بزرگ چند ملیتی با میلیاردها دلار سرمایه، در سراسر دنیا شعبه دارند و خدمات خود را ارائه میدهند اما شرکتهای متوسط و نوپا، با راهکارهای نوین، سهم بیشتری از بازار را هدف قرار دادند.

حتما برایتان پیش آمده که برای استفاده از یک سرویس خاص به سایت یک شرکت بین المللی وارد شده و برای پشتیبانی متوجه شدید در بیش از ۱۰ یا ۱۵ کشور تلفن تماس دارند! کاری بسیار اصولی و مهم که خدمات آنها را، از دیگران متمایز نشان میدهد. رمز اینکار چیست؟ آیا در تمام این کشورها شعبه فیزیکی دارند؟ هزینه های سنگین ثبت شرکت، مالیات، اجاره دفاتر، تجهیزات، اقامت و حقوق کادر تخصصی را چطور تامین میکنند؟ و… درست حدس زدید! این شرکتها و اشخاص با استفاده از سیستم دفاتر کار مجازی، در تمام این کشورها حضور مجازی دارند اما در حقیقت همه تماس گیرنده ها بدون اینکه متحمل هزینه های زیاد تماس بین المللی شوند، به مرکز اصلی متصل شده و به این صورت شرکتها، خدمات با کیفیت بهتر، کنترل شده و با هزینه کمتری را به مشتری میدهند.

با توجه به عدم عرضه این نوع سرویس در خارج از ایران برای هموطنان و تجار داخل ایران، شرکت رایان نت (نمایندگی رسمی و انحصاری آی تی ریسرچز در ایران) با حضور واقعی و افتتاح دفتر رسمی در لندن در سال ۹۱ با هدف ارائه این سرویس به هموطنان داخل ایران، تصمیم به تاسیس یک مرکز ارائه خدمات دفاتر مجازی گرفت. با توجه به قوانین تجاری و بررسی های حقوقی صورت گرفته، کشور انگلستان برای شروع انتخاب گردید.

با این سرویس به راحتی و با کمترین هزینه ممکن میتوانید تجارت و اعتبار کسب و کار خود را بین المللی کنید. قابلیت اختصاص یک آدرس تجاری در کشورهای دیگر جهت استفاده در مکاتبات، کارت ویزیت، سایت و غیره به همراه خدمات دریافت بسته های پستی و ارسال آن به ایران. اختصاص یک شماره تلفن و فکس در کشور مربوطه با قابلیت دریافت مکالمات و فکس ها در ایران. ارائه خدمات دفتری و منشی پاسخگو از طرف شما در ساعات اداری در صورت درخواست. خدمات دفتر کار مجازی در کشورهای آمریکا و انگلیس، آلمان، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، هلند و فنلاند ارائه می شود.

در این راستا، آی تی ریسرچز، خدمات دفتر کار مجازی را برای اشخاص و یا شرکتهائی که مایلند با صرف کمترین هزینه و سهولت بیشتر بتوانند پایگاه دوم تجاری خود را در کشورهای دیگر راه اندازی نمایند و یا شعبات متعددی را در کشورهای مختلف ایجاد نمایند فراهم نموده است.

دفتر مجازی بهترین گزینه برای کسانی است که مایلند شغل آنلاین بین المللی راه اندازی کنند و محصولات و خدمات خود را در سراسر دنیا به صورت اینترنتی به فروش برسانند و برای افزایش اعتبار کارشان از اطلاعات آن استفاده نمایند مانند فروشگاه های اینترنتی، خدمات طراحی وب سایت و برنامه نویسی، ترجمه آنلاین و …

تعرفه عادی: ۹۹ دلار ماهانه

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۸۲ (بخش خدمات بین المللی) تماس حاصل

بدون برچسب

1883 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 935744d12c4886e

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4