خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: نا مشخص

طراحی و اجرای انواع سیستم های قفسه بندی دستـــــــــی و ماشیــــــــــــــنی جهت انبارهای مواد ،قطعات و غیره

  • آدرس: کرج،نرسیده به کمالشـــــــــــــــــــــهر ،خیبان امام عــــــلـــــی (ع) پلاکــــــــــــ92
  • شهر: kamalshahr
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 02614818727
  • ارسال شده: ۱ آبان ۱۳۹۰ ۶:۳۱ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

سیستم های قفسه بندی ماشینی :

          قفسه بندی پالت راک :

این سیستم قفسه بندی متشکل از ستـــــــــــــــون های کلاف شده و بــــــــــازوهـــــــــــای نگهدارنده پالــــــــــــــــــــت میباشدو تا 420 سانتی متر طول در هر دهانه و تا ارتفاع 900 سانتیمتر قابل تولید میباشد.این گروه جهت بارگذاری سنگین تا وزن  25000 کیلو گرم در هر دستگاه طراحی شده است ومناسب برای نگهداری  بار بر روی پالت میباشد.

 

          سیستم قفسه بندی درایوین :

این گروه متشکل از ستون های کلاف شده و بازوهای بارگـــــــــــذاری (به صورت عمــقی)میباشد.درایوین راک امکان بیشترین استفاده از فضا موجود در انبار ها را فراهم می آورد. این گروه مناسب برای نگهداری بار بر روی پالـــــــــــــــــــــت و بارگذاری توسط لیفتـــــــــــــــــــــراک میباشد.لازم به ذکر است این سیستم از قفسه بندی را فقط در شیوه انبار داری لایفو(اولین گذاشته ،آخرین برداشته)میتوان به کار گرفت.

 

          سیستم قفسه بندی راهرو باریک :

این گروه از سیستم های ماشیــــــــــــــــــــنی در انبار هایی که با کمــــــــــــــــبود فضــــــــــــــــا مواجه هستند کاربرد داردوبه دلیل داشتن راهـــــــــــــــــــــــــرو های باریک امکان استفاده بیشتر از فضا را فرآهم میآورد.در این گروه که از نظر کارائی نزدیک به پالت راک میباشد فقط از ماشین های مخصوص برای بارگذاری استفاده میشود.

سیستم های قفسه بندی دســـتی :

          سیستم قفسه بندی مشبک :

این گروه از قفسه بندی از قدیـــــــــــــــــــمی ترین و پـــــــــــرکــــــــــــــــــــاربرد ترین نوع قفسه بندی است که همواره مورد استفاده در انبار های مواد و قطعات قرار میگیرد. این نوع قفسه بندی مناسب برای نگهداری کالاهایی است که از تنــــــــــــــــــــــــوع زیادی برخوردار هستند،این سیستم را میتوان در دو نوع سبک و نیمه سنگین به صورت طبقاطی تا ارتفاع 9 متر اجرا نمود و به کمک پلکان ،راهرو بندی و بالابر از تمامی سطح و قفسه های آن استفاده نمود.

 

          سیستم قفسه بندی فروشگاهی :

این گروه از قفسه بندی برای چیدمان اقلام مصرفی و تـــــــــــــک فـــــــــــــــــــــروشی در فروشگاه ها طراحی شده و در رنگ های مختلف ساخته و اجرا مشوند.این کروه در سه طرح “دیـــــــــــــــــــــــــــــواری”،”دوطـــــــــــــــــــــــــــرفه”،و”خودایــــــــــــــــستاده” تولید و اجرا میگردند.

 

          نیم طبقه های فلزی پیچ و مهره ای :

این گروه از سازه های شرکت پاییزان دارای کاربرد زیادی در فضاهای کوچـــــــــک و بـــــــــــزرگ که با کمبــــــــــــــــــــــود فضـــــــــــــای چـــــــــــــــــــــــــــیدمان مواجه هستند،میباشند.این سازه ها بـــــــــــــــــدون نیــــــــــــــاز بــــه عــــــــــــــــــــملیات ســـــــــــــــــــاختمانی ،تماما پیچ و مهره ای هستند و از ســـــــــــــــرعت نصـــــــــــــــب بالا ای برخوردار هستند.نیم طبقه های مذکور در سطوح مختلف کیفی ،از تحمل بار تا 1000 کیلو گرم در متر مربع را دارا میباشند.

شرکت قفسه بندی   انبار پاییزان همراه با کادرطراحی و تولید کامل و هماهنگ آماده ارایه خدمات به شما هموطنان گرامی میباشد.

جهت دریافت بروشور محصولات و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دفتر فنی گروه تماس حاصل نمایید.

بدون برچسب

896 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 5264ea3b46165a28

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4