خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 0

فولاد ۴۵۴۱-میلگرد ۴۵۴۱-لوله ۴۵۴۱-فولاد زنگ نزن-استیل ۳۲۱-فولاد نسوز-استنلس استیل

  • آدرس: تهران - شیر پاستوریزه - مجتمع تجاری پارس امیر-پلاک17
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • تلفن تماس: 09120472274
  • ارسال شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۷:۲۶ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
_۷۳۳۵_ngvb

توضیحات بیشتر

فولاد ۱٫۴۵۴۱-X6CrNiTi 18-10-که در بازار با نام استیل ۳۲۱ هم شناخته می شود. یکی دیگر از فولادهای زنگ نزن پرکاربرد می باشد. می توان این آلیاژ را دسته استیل های نسوز در نظر گرفت.
همچنین مشابه خیلی از استیل ها خاصیت مغناطیسی ندارد و با نام نگیر شناخته می شوند. به طور کلی فولاد پر مصرف ترین فلز در صنایع مختلف می باشد.

فولاد در انواع ساده کربنی، آلیاژی و زنگ نزن تولید می شود. نوع زنگ نزن یا استیل در بازار ایران با نام استیل شناخته می شود. این فولادها طول عمر بیشتری نسبت به نوع ساده کربنی دارند. و گران تر از آنها می باشند. استیل ۳۲۱ در مقاطع ورق و میلگرد تولید می شود. ویژگی اصلی میلگرد های زنگ نزن مقاومت شدید آنها در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد. این میلگردها در بازار آهن آلات با نام میلگرد استیل و کد سه رقمی معرفی آلیاژشان معروف هستند.

فولاد زنگ نزن آستنیتی (نگیر) Stainless Steels

نام دهای دیگراین محصول شامل: AKVS9 – A700 – ۴۵۴۱S – IASC4541 – ۰۶Ch18N10T – ۳۲۱S31 – ۳۲۱ – ۲۳۳۷ – SUS321

دمای پیش گرم: ۱۵۰ الی ۲۰۰ درجه سانتی گراد

الکترود جوشکاری: OK61.80 – E347KL

Heat Treatment °C

forging : 900 -1200

Hardening: 1020-1100

Quenching: Water-Air

کاربرد فولاد ۱٫۴۵۴۱
فولاد ۱٫۴۵۴۱ نگیر که به دلیل نداشتن خاصیت مغناطیسی به نگیر شناخته می شود. و از لحاظ ترکیب شیمیایی شباهت زیادی به میلگرد استیل ۳۰۴L نگیر دارد. با این تفاوت که مقادیری از تیتانیوم هم در ساختار استیل ۳۲۱ موجود می باشد. مهمترین ویژگی ای که به واسطه حضور تیتانیوم در این استیل ایجاد می شود خاصیت مقاومت به خوردگی مرز دانگی می باشد. خوردگی مرزدانه ای به دلیل انباشت کاربید کروم در مرزهای دانه مشکلی شایع بین فولادهای زنگ نزن می باشد. از این فولاد در ساخت قطعاتی که نیاز به مقاومت حرارتی و مقاومت به خوردگی دارند استفاده می شود. از استیل ۳۲۱ در ساخت آستر دودکش، تجهیزات کوره و مبدل های حرارتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
از کاربردهای این فولاد میتوان به موارد زیر اشاره نمود. منیفولدهای اگزوز هواپیما، قطعات کوره، مبدل های حرارتی، صفحه های بافته شده یا جوش داده شده. برای فرآوری مواد معدنی با دمای بالا، لوله جوش داده شده اسپیرال برای لوله های مشعل و دودکش ها و…

شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان )) صنعتگران عزیز، افتخار داریم. که سی سال تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی. و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.
ارتباط با ما:
۰۹۱۲۱۲۲۴۲۲۷
۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶

شناسه آگهی : 44962c6731ec260f

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4