خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

قیمت: 17000 تومان

نفحات الانس من حضرات القدس

  • استان: تهران
  • بازار هدف شما: ایران
  • ارسال شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۸:۵۶ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

تالیف: نورالدین عبدالرحمان جامی
مقدمه، تصیح و تعلیقات: دکتر محمود عابدی
نشر اطلاعات 1370
1214 صفحه جلد گانلینگور
قطع : رقعی
اين كتاب مشتمل بر شرح احوال پانصد و هشتاد و دو تن از بزرگان تصوف و نيز شرح زندگي سي و چهارتن از زنان عارف است؛ جامي در تأليف اين كتاب به طبقات‌الصوفيه محمد بن حسين سلمي و نيز به تذكرة الاولياي عطار نظر داشته‌است. يكي از شاگردان جامي به نام رضي‌الدين عبدالغفور لاري بر اين كتاب شرحي نگاشته كه به مرآة النفحات مشهور است.
نفحات الانس:معروفترين اثر منثور مولانا جامي و از مهمترين منابع در احوال عارفان و صوفيان است،صوفيان مسلمان هند،خراسان،عراق و مصر،از ابوهاشم زاهد صوفي ـ نخستين كسي كه به صوفي شهرت يافته است ـ تا روزگار مؤلف، و در بخشهايي از اين ادوار، منبعي منحصر. و گزيدۀ بيشتر آثار معروفي است كه در پيرامون تصوّف اسلامي و صوفيان پديد آمده است به زبان عربي و فارسي، از كتاب اللمع ابونصر سرّاج طوسي(م: 378 هـ) تا آثار عبيدالله احرار (م: 895 هـ) معاصر مؤلف. و يگانه مرجعي است كه از همان روز تأليف پيوسته مورد اقبال و محلّ مراجعۀ مؤلّفان و محقّقان بوده است،چنانكه كمتر كتابي را پس از آن مي‌توان سراغ داد كه از آن تأثير نگرفته باشد… نفحات الانس علاوه بر آن كه سرآغاز سلسلۀ زندگينامه‌هايي شد كه پس از آن به وجود آمدند،از همان روزهاي نخستِ طلوع خود، به عنوان مرجعي معتمد در صدر كتب تراجم احوال اين طابفه درخشيدن گرفت و اجزايي از آن، پيدا و ناپيدا، در سينۀ كتابهاي پس از خود قرار يافت.
در این کتاب شرح حال تمام اقطاب طریقت نقشبندیه تا عصر مؤلّف آمده است.

جهت کسب اطلاعات بيشتر و یا سفارش، به وبلاگ زير مراجعه شود. قابل ذکر است پس از دریافت کالا در محل خود پول آنرا پرداخت می¬نمائید.
هزینه ارسال کالا رایگان می¬باشد.
http://www.hamso.shoploger.com
یا می¬توانید نام و شماره تلفن خود را به همراه نام کالای مورد نظر به این ایمیل ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شده و ترتیب ارسال درخواست شما داده شود.
shaian20052006@yahoo.com

بدون برچسب

1327 بازدید کل ، 0 امروز

  

شناسه آگهی : 307515a0fb74175f

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

RSS چند پیشنهاد برای زیباشهرگردی

تبلیغات اسپانسرها

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4